
Druhý post tento deň. Takže dnes je na tomto svete niekomu o niečo lepšie. Nemusí totiž kopať do plechoviek, ani nikomu ublížiť. Best of a krátka analýza mojej osobnosti z neznámeho skype nicku. martin.bezak3 (sorry originál Bezo, hajzlík použil tvoje meno) a inovatívne koscova.janka Aha, čo nám dovoľuje anonymný svet internetu:
NO LEN SOM TI CHCEL OZNAMIT ZE TAKU ZAOSTALU DEDINSKU CHUDERU AKO TY ZEM ESTE ASI NENOSILA JA NAOZAJ NEVIEM CO SI O SEBE TY AKO MYSLIS...PODLA MNA SI O SEBE MYSLIS LEN TO CO S TEBA VYZARUJE A TO JE VELKA HLUPOST NAIVITA A UMELO VYTVORENY POCIT INDIVIDUALISTICKEJ NEOPOZERANEJ VYNIMOCNOSTI...SI CO MYSLIS O SEBE ? ZE NEJAKU KARIERU SPRAVIS? ;) DRZIM TI PALCE,SICE SA NA TEBA POZERAM Z VYSKY TAK AKO TU STOJIM BY SOM TA ZADUPOL AKO CHRUSTA TY SMEJD...NO NEBOJ SOM NABLIZKU RAD SI PRI TEBE KEDYKOLVEK ODPLUJEM TY HLUPA OVECKA ZA KTORU BY SOM NEDAL ANI 5 SK,SI ODPAD SPOLOCNOSTI TVOJA MAMA JE UPLNE SKLAMANA NAD TAKYM DEBILOM AKY SA JEJ NARODIL LUTUJEM JU,MALA BY SI SI DAT FACKU CEZ SVOJU SPINAVU SKAREDU ANTIFEMINISTICKU PAPULU,HANBA TEBE A CELEJ TVOJEJ RODINE TIE ZVASTY CO PISES SU NA SMIECH ZOPAR UBOHYCH DUSICIEK SA PRI TEBE DRZI ALE NIKTO Z NICH BY NIKDY V ZIVOTE DO TEBA NEZASUNUL LEBO VYZERAS NAOZAJ AKO KEBY SI ZA TO ANI MINIMALNE NESTALA,UROBILA BY SI MI VELKU RADOST KEBY SI ISLA DO BB A TAM ZOSKOCILA S TEJ NAJVYSSEJ BUDOVY KTORA TAM JE.VELA LUDOM CHYBAT NEBUDES TY ZGERBA HNUSNA ODPORNA.SOM V TVOJEJ BLIZKOSTI A RAD TI NAPLUJEM DO XICHTU KEDYKOLVEK.MOZNO MA AJ POZNAS,;)
[16:52:02] Martin Bezak says: inak som sa bavil na tom ked si ty primitivna krava napisala ze sa hanbis ukazat pas slovensky tak ti dam radu odovzdaj ho a vykopu ta aj z ciech potom preco sa taky ludia ako ty rodia? preco
[16:52:13] Martin Bezak says: urob si radost a skonci
[16:53:25] Martin Bezak says: ved ked sa hanbis za svoju bb tak sa uz nikdy nevrat a ked si ides rozsirovat obzory vo svete do brna tak potom naozaj mne ine nemoze zostat konstatovat len ze je mi ta luto
[16:56:20] Martin Bezak says: ja mam tu bratranca on je cech a ine od neho nepocujem len jak slovaci picuju na svk a stale sa im nieco nepaci to je ten tvoj model cloveka krava fuj pride mi to neskutocne hnusne take veci robit nemyslim ze svk je naj to vobec ale trosku ucty ku svojej krajine ved to ma kazdy predsa poznam vela ludi na svete a kazdy ma uctu ku svojej krajine
[16:56:35] Martin Bezak says: nie mna sere to ze ludia ako ty ziju
[16:57:13] KK says: este nieco? mam rozpozerany film
[17:14:48] koscova janka says: este sa stretneme
[17:14:53] koscova janka says: tolko ti mozem povedat
[17:14:54] KK says: aj osobne?
[17:14:54] koscova janka says: skoro
[17:14:56] koscova janka says: ano
[17:15:07] koscova janka says: ale zariadim to tak aby si to najmenej postrehla
[17:15:11] KK says: a spoznam ta podla toho pluvanca, ci horsie
[17:15:14] koscova janka says: a ublizim ti nejako
[17:15:16] KK says: ooo, ty si aky zahadny
[17:15:19] KK says: super
[17:15:37] koscova janka says: to ze ti ublizim mi urobi dobre
[17:15:41] koscova janka says: dobry pocit
[17:15:42] koscova janka says: budem mat
[17:15:46] KK says: je dolezite sa ukojit
Tak, tak, ešte to chvíľku protestovalo, keď som tomu oznámila, že to dám na blog, odporúčalo možné spôsoby samovraždy a oslovovalo ma to familiárnymi vulgarizmami.
Zaujímavé inak, čo všetko dnes dokáže zapnúť počítač, čítať a písať.
°°tak aj na mňa došlo°°
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
49 krát k tomu:
spektakularne. mne podobne veci odporucal jeden typek z kosic po clanku o paskovi, mam dojem,ze to bol sam paska mladsi osobne. vzdy potesi takato citatelska odozva.
ja nechcem ani vediet co tym detom v detstve vykonali, ze to dodnes nevedia predychat. vazne, psycho profil takych ludi by ma zaujimal.
ach janka koščová si ty ale potmehúd, (neľudovo, nekresťansky, neslovensky a hlavne nepekne - piča)
pustte donnu k maturite!
...
ehm. vsetko ostatne som ochotny prehltnut, sak ty to zvladnes, silna holka, bla bla bla, ale ako mne, prosim pekne, ziaden kokot, ktory v caps lockovanom texte spravil tri ciarky, a pouziva vyraz "xichtu" (ano, s Xkom!), nebude nadavat do ubohych dusiciek, co sa tu drzia. to by som si vyprosil.
preto by som rad poziadal cteneho kolegu, aby sa mi ospravedlnil na moju mailovu adresu.
za skore vybavenie ziadosti vopred dakujem,
dusk.o.
AD gramatika:
[16:42:19] Martin Bezak says: usoplene decko s fake nazorom na svet
si vynimocne hovedo, ano to je pravda
[16:42:33] KK says: aj to tu uz bolo, nieco konkretnejsie?
[16:42:57] KK says: dovolim si inak, ma to irituje, ale hovedo sa pise "hovädo"
.
najchutnejsiu cast som nechcela dat na titulku, aby mi nespatila blog, no a aha:
.
[17:34:01] Martin Bezak says: drz picu
[17:34:06] Martin Bezak says: prijebane hovno
[17:34:19] Martin Bezak says: otrieskaj si hlavu o stenu a splachni sa do hajzla
[17:34:31] Martin Bezak says: cundra aj s jej materou
[17:34:34] Martin Bezak says: picou
[17:35:31] Martin Bezak says: dostala si vytuzeny ignore na oboch nickoch misia splnena uz len ten flusanec comming up soon ty kus prijebanej pice
.
kde sa to v tych ludoch berie... ts ts. hm. no vazne.
ehm, nemam slov, tak sa aspon pripajam k tomu co dusk.o. povedal.
.
hm, ale predsa mam par slov: mam dojem, ze ide o verbalny ekvivalent tahania za cop od niekoho, kto uz zvladol rudimenty pisania, ale emocionalne sa neposunul z urovne 6-rocneho fagana. a ta tajnoslubnost s akou sa zdvoveril, ze je v blizkosti, ze ho poznas a ze ti ublizi. ale skoda analyzovat, hoci psychoanalytik by si asi zgustol.
.
vraciam sa k tomu, ze nemam slov.
ako sa vola ten slovny obrat, ked hovorim, ze nieco nechcem povedat a tym to vlastne hovorim? :) (to je ad lemuel)
.
inak to je ten martin bezak, vip bloger zo sme, alebo niekto iny? (to mi len vyplul google, tak sa pytam:) mozno chce niekto ociernit jeho meno (no, dobre, mozem si trochu zafabulovat, nie?)
.
k jeho vyplodom... divim sa ti, ze sa s nim bavis, asi by sa mi to zunovalo... a jedinec si evidentne neuvedomuje, ze svojim vystupom sa zabara hlbsie a hlbsie do vlastnej kloaky ubohosti... :) (nemohol som si odpustit genitivnu metaforu, I beg your pardon)
hej, mohla som odignorovat, ale zase ja som sprosta v tom, ze si nemyslim, ze to niekto moze mysliet vazne a chcela som patrat po pricinach. no, naivna (ci ako to bolo)
.
a Bezo (Martin B. aka VIP blogger) to nie je, Beza poznam, dokonca osobne. ved prave preto som tomu nicku aj odpisala, ze som si myslela, ze je to on. potom mi to bolo divne, lebo Bezo by take veci nepisal, tak som sa ho slusne spytala, ci pil. a dalej to uz vidite ;)
inak som pozrel teraz rss a hned nad tvojim prispevkom sa objavilo: "Does It Offend You, Yeah? - You Have No Idea What You're Getting Yourself Into"
(vid http://img230.imageshack.us/img230/3190/daco11oi0.png)
:))
tomu hovorim pekna zhoda nahod :)
oi oi... ;O
.
este raz teda dakujem za prejavene prejavy. ta tak
No vidim, ze by som mal podat zalobu na ochranu osobnosti :) Ale dost bolo vtipu, podla mojho nazoru toto konanie naplna skutkovu podstatu t.c. nebezpecneho vyhrazania sa, podla §360 TZ, kedze jeho obsahom je vyhrazanie sa ujmou, ktora je u teba sposobila vzbudit dovodnu obavu. Na tvojom mieste nevaham a dam si rande s organmi cinnymi v trestnom konani. V dnesnej dobe nie je problem dopatrat sa k pachatelovi prostrednictvom ip adries.
aaa, pravnici... pekne.
.
one, ja som sa hned feriho pytala, on sa vyzna, ze ci sa da dopatrat skypeu a IP, ked niekto robi toto. ja netusim.
.
uvidim, co bude najblizsie dni, ak bude tak budu aj OCTK
nesuhlasim s tymito modernymi postupmi. do toho bodu o vypatrani adresy na zaklade IP teda este hej, vsak spokojne, zistime totoznost, ale namiesto pravnikov, trestnych oznameni a podobnych novodobych habadur, by som som navrhol, aby sme sa viaceri zisli, a potom ho, pekne po staru, zlyncovali.
kaja: Ja by som na tvojom mieste nevahal, taketo h*vada si uvedomia coho sa dopustili az po tom, co im je to "nazorne vysvetlene".
dusko: Lync sa dostava k slovu v krajinach, kde zlyhala ochrana pravnym poriadkom. Dufam ze SR v respektive CR este tak hlboko neklesla :)
lynč, lynč, lynč!
to je tak dobré, to chcem
alebo vyoknenie!
inu sa mi páči toto
[17:35:31] Martin Bezak says: dostala si vytuzeny ignore na oboch nickoch
ak som správne pochopil pán HejSlovákapičaktomu dosiahol vytúženú vec a tou je to, že si ťa pridal do ignore listu. Chápem dobre, či je tam nejaké medziriadkie.
a co na to feri? :) skype siet funguje na takom dost zvlastnom principe, ze sa to bez pomoci samotnej spolocnosti skype asi nebude dat tak lahko vystopovat, ak nie ste na seba pripojeni priamo (kedze komunikacia je smerovana cez active users)
.
predpokladam ale, ze (nielen) kvoli teroristom to maju osefovane, a ze sa to pekne zaznamenava a ak je trestne oznamenie, tak sa da velmi vela veci zistit ;)
.
uz som ticho :)
nie, cez skype ho nevystopuješ
však vieme jak tote data behaju po tom skype
ale je tu potom zopár iných techník, oprášme ezopa
hem....som jediny co by kajke spravil radost a v najhorsom aj zasunul...ehm...nic som nenapisal
ale hej "slovaci" su paka
k lyncovaniu asi tolko ze si viem predstavit ze ani lemuel, dusan, kubo a moja (doslova) malickost by nemuseli stacit niekoho komu priroda nenadelila do hlavy
Oh my.
Teda akože hentaké chrapúnstvo alebo ako to nazvať normálne nás prinúti zasa používať blogovacie pseudonymy. Teda. Neveríme vlastným očiam.
Spravodlivý hnev a dobré mravy nás tak jednoznačne nabádajú ponúknuť naše - akokoľvek obmedzené - fyzické sily pre vec vyššie spomínaného lynčovania.
inak to ma este napadlo, ze na tomto blogu nie je o mne viac informacii ako na hocijakom smeckarskom; to k tym lafcadiovym pseudonymom, preco by som sa mala kvoli nejakemu onemu skryvat.
.
neferankh: ty by si spravil radost mne? no haha ;)
Pohoršený sa pýtam, či tu nefunguje nejaká tá krypto-klika, alebo čo, čo by ho našla? Nejkaé páky na kyberia.sk snáď?
.
Lynčovanie je pre sedlákov. Takí vietnamci amíkov znehybnili tak, aby sedeli ritným otvorom priamo nad bambusovým výhonkom a ten vtropických podmienkach rastie pol metra za deň. To len pre inšpiráciu...
.
A ešte, nácko ťa obviňuje z antifeminizmu? Nejaká nová frakcia?
hej, ved toto aj mna zarazilo. este dodam, ze mu vadil moj predposledny post, konkretne ta foto protizidovskeho svk plagatu. ze ci mi robi dobre takto znevazovatk svk. hm. hm.
No mas tu veselo...moja osobna rada, vobec neuvazuj nad nejakymi lyncami, pravnikmi a pod. Ja som sa takto dotahval...takyto ludia zvycajne viac kecaju ako robia, akurat to teba oberie o cas...keby bol nejaky fatk vazny problem (nieco osobne, cokolvek viac ako mejl) rad sa lyncu, pravnikov a vsetkeho ostatneho zucastni.
jakub, tak nejak nateraz. suhlasim, hej, hej, ale este stale mi nik nepovedal, co sa musi stat v mozgu cloveka, aby toto robil.
jaj, mam ja dlhe vedenie, to ze je to reakcia na tvoj predchadzajuci clanok mi akosi nenapadlo. ale co sa kaja tyka tvojho zaujmu o mentalne stavy, myslim ze je to marne. a tym nechcem len naznacit filozoficku nemoznost poznat a vcitit sa do mentalnych pochodov niekoho ineho, ale ze tvoja snaha toto poznat blahosklonne predpoklada, ze taky jav vobec u dotycneho existuje.
lync, ano, pustite ma na neho, tak nanho vykrvacam, ze si to za klobuk neda! ale ak vam bude do partie stacit len niekto, kto sa bude vyhrazne mracit a mavat pastou, som vas clovek.
Kaja pošli ho za mnou. Posledné dni mám dosť agresívnu náladu a naposledy som sa s niekým pobil pred Vianocami.
Neviem, isty cas ma zaujimalo co si taky Cikatilo, ci jak sa volal, myslel. Moje zistenie je take, ze to je clovek ako ja alebo ty:). Akurat je to kokot.
buko, agresia len malokedy daco vyriesi. (vsimni si inak, ze nehovorim nikdy). kde mas kompota? heheh
.
jakub, ja sa proste snazim nad tym uvazovat. tak napriklad, ze sa snazim o to byt zaujimava, by som mu zobrala, niekto to tak moze brat. aj to ze som fake, aj to je nazor, ale na to sa da povedat, ok si krava, neznasam ta a tvoj blog. ale toto, psycho. nie ani tak co pisal mne, ale tie jeho mozgove pochody.
.
ok, jebote, minulost, to nema zmysel nad tym meditovat
nejaky blbec. ja na to mam jednoduchy trik (teda Skype nepouzivam, ale ostane IM taku funkciu maju), vola sa to, ze "ignore list" :)
No, uprimne? Nemyslim, ze sa o tom snazis uvazovat. Nie tak ako to prezentujes...lebo, si inteligentna osoba, tak vies, ze rozmyslat nad tym nema zmysel. Podla mna to je celkom emocionalne, je to proste stret dvoch svetov. Jeden nechape ten druhy a naopak a vies co, ani nikdy nepochopi. To nie je otazka chapania, to je otazka tolerancie. Proste na svete su rozni ludia. Ja dufam, ze sa budem stretavat s jednym typom, ale nie vzdy sa podari. Pochopit sa to neda, a aj keby, uprimne, keby si sa dozvedela, ze toho cloveka tyral otec, co by ti to pomohlo? Vies, to je to smutne, ze z toho proste nie je ponaucenie:). Jedine ponaucenie z facky je byt rychlejsia, aby si ju nedostala. Otazkou je, nakolko zmenis samu seba a nakolko to stoji za to...nestoji, mavnut rukou, hotovo.
suhlasim s jakubom... ak pochopis, tak budes ako oni... inak to asi nejde...
Inak...dalsia vec...neviem jak to funguje elektronicky, skutocnost je ale taka, ze internet je z hladiska anonymity velmi chaby. Bezak, rovnako ako janka koscova, sa daju najst takto lahko (*lusknutie prstvo*), otazka je, co potom dalej s nimi:). Naviac, podobni ludia su vacsinou v srackach, stratit mozu akurat tu iluziu, ktoru volaju slobodou pohybu (t. j. ten 10 km okruh kam im staci listok), ty mozes stratit omnoho viac. Preto reagovat, az ked je problem...no, dohovoril som.
Ja by som mu nalúpal. :D
nejde o nejakou dementne sofistikovanou uchylnou provokaci? ... kazdopadne - kajo pis pis pis! jsi skvela skvela skvela!!! :-)
Suhlasim s Jakubom a Petom. Mavnut rukou a nerozmyslat nad tym... Je zbytocne patrat po dovodoch takeho spravania, lebo ak by si to chcela uplne pochopit, musis sa znizit na jeho/jej uroven. S Jakubom mame teraz taku cerstvu skusenost s jednym jebom, ktory nedokaze ani zoradit vety do zmysluplneho celku, zato si vsak dokaze odporovat vramci suvetia, ci dokonca aj v jednej kratkej vete. Naviac chce s nami robit business... :D Ach, skoda reci.
No a k tomu ukonu, ktory spominal Ondrej, sa tiez hlasim. ;)
Rado...no, nase skusenosti sa zjavne lisia:). S tvojim dojmom z toho "jeba" sa nestotoznujem, vnimanie tejto skusenosti teda nemame rovnake, a aj ked to tu nikto relevantny necita (zrejme) povazujem za dolezite na to upozornit. Jeho by som s tymto vobec neporovnaval a prekvapuje ma aka silna nesympatia k nemu v tebe pretrvava.
Jakub, ved vies, ze to uz nie je nesympatia, ale doslova nenavist... Ja proste nie som typ cloveka, ktory si rozumie s kazdym a "Jumper" je zhruba na urovni toho, co popisovala Kajka.
S takymi ujetymi ludmi sa proste neda nic riesit, len odohnat co najdalej od seba a ignorovat...
Ok, len to vyzeralo tak, akoby som si to o nom myslel aj ja...a to nie je pravda.
.
Nenavist? Silne slovo.
Vidis teba prekvapuje moj tvrdy postoj voci nemu a mna zasa prekvapuje, ze si s nim dokazes na urcitej urovni rozumiet, pricom ja ho poznam len zhruba tri mesiace (a uz sa mi stihol sprotivit) a ty este o nieco kratsie... mozno to caka aj teba! :)
Inak rovnako silne slovo ako nenavist je trebars laska. Co mas proti silnym slovam? :)
A trvam na tom, ze Jumper je jebo (este k tomu zo Ziliny! tam asi maju vsetci centralu... alebo co).
Kajina skusenost je velmi podobna tej mojej. Taktiez som fascinovany tym co vsetko dokazu niektore individua zo seba vypotit...
Ale ako som uz uviedol - rada od Rada :) je odohnat a ignorovat. Kaji, pripadne ak budes za lyncovanie, vedel by som pomoct! Spravime taku "udernu skupinu"? :D
http://www.youtube.com/watch?v=UJ-zaY9BoXU&NR=1
.
si pozri(te)
jejda maria, dalsi.
.
ja napriklad asi fakt postradam bunky pre chapanie britskych skecov.
Tak toto by som videl ako vyrazny nedostatok.
sak? aj ja to tak vidim, ale (ne)ma to aj schutz, to na obranu. asi takto: FRICKO: monthy pyton monthy pyton. JA: e? a?
.
FSS: pome pozerat Yes, PM
JA: preboha, len to nie!
.
lemuel: aha, skvely skec od F&L
ja: uhm, uhm, a inak ako?
.
neni to vtipne, nie a nie! proste nie je!
mal som pripravenych niekolko humornych citatov z ceskej klasiky, ale obmedzim sa na konstatovanie, ze kazdy sme nejaky:).
Ja mám rád duo John Bird a John Fortune spolu s Rory Bremnerom.
http://www.youtube.com/results?search_query=Bremner+Bird+and+Fortune&search_type=
No a tieto sú asi najlepšie:
http://www.youtube.com/watch?v=I5Jv6OHwcdE
http://www.youtube.com/watch?v=SJ_qK4g6ntM
http://www.youtube.com/watch?v=Ptzml1qQvZE
A keď už sa to tu zvrhlo na YouTube videá a humor... :D
Toto sa vám bude páčiť:
Program na sťahovanie YouTube videí. Enjoy!!! ;-)
Tento link by už fungovať mal.
Veselý, vtipný blog. Aj som ho práve strčil do rýchlej volby. Len nechápem,čo tu toľko riešite, dušičky ubolené, jedného anonymného kara.Kašlať naňho
Volam sa Bajar Hajrula a byvam v Bardejove Pod Paiernou, vlastnim niekolko cukrarni, chcem sa ospravedlnit Janke Koscovej za to ze som v jej mene vypisoval svinstvo o nej.Ona o nicom netusi, ale to ako nanu kidate, ona za to vobec nemoze.Nic z toho co som napisal nie je pravda.Uz je asi na ocistenie jej mena prilis neskoro, ale aj tak sa chcem ospravedlnit.Ona by v zivote nic take nechutne neurobila.Urobil som to iba z jedneho jedineho dovodu, lebo som bol donej zamilovany ako maly chlapec a ona ma nechcela.Hanbim sa za to a mam aj vycitky svedomia.Dopocul som sa ze sa to od niekoho co sa tu o nej napisalo dozvedela a je z toho znechutena ako vobec niekto moze posudzovat niekoho koho ani nepozna a nikto si najprv neovaril ci je to vobec pravda, ale ako prve ste ju zacali urazat a spinit.Ja Bajar som obycajna spina za to ze som to pisal v jej mene.
Post a Comment